Tréninkový plán

 

TRÉNINKOVÝ PLÁN 11/2022

DEN DATUM ČAS HŘIŠTĚ PROGRAM POZN.
ÚT 1 18:00 - 19:30 Neratovice Fitness trénink O. Bejbl
ST 2 18:30 - 20:00 Neratovice Trénink UMT / hlavní
ČT 3 VOLNO
4 18:30 - 20:00 Neratovice Trénink UMT / hlavní
SO 5 10:00 Neratovice FKNB U19 - FK Meteor Praha VIII B  
NE 6 VOLNO
PO 7 18:30 - 20:00 Neratovice Trénink UMT
ÚT 8 18:00 - 19:30 Neratovice Fitness trénink O. Bejbl
ST 9 15:00 Neratovice FKNB U19 - FK Dukla Praha B  
ČT 10 VOLNO
11 18:30 - 20:00 Neratovice Trénink UMT
SO 12 VOLNO
NE 13 10:00 Areál Souš FK Baník Most-Souš - FKNB U19 BUS 07:15
PO 14 18:30 - 20:00 Neratovice Trénink UMT
ÚT 15 18:00 - 19:30 Neratovice Fitness trénink O. Bejbl
ST 16 18:30 - 20:00 Neratovice Trénink UMT
ČT 17 VOLNO
18 18:30 - 20:00 Neratovice Trénink UMT
SO 19 VOLNO
NE 20 VOLNO
PO 21 18:30 - 20:00 Neratovice Trénink UMT
ÚT 22 18:00 - 19:30 Neratovice Fitness trénink O. Bejbl
ST 23 18:30 - 20:00 Neratovice Trénink UMT
ČT 24 VOLNO
25     individuálně  
SO 26 VOLNO
NE 27 VOLNO
PO 28 18:30 - 20:00 Neratovice Trénink UMT
ÚT 29 18:00 - 19:30 Neratovice Fitness trénink O. Bejbl
ST 30 18:30 - 20:00 Neratovice Trénink UMT

 

 

30.6. - 10.7.2022    Individuální tréninkový proces (ITP)    LÉTO                               

 - dle individuálního tréninkového plánu - O. Bejbl viz. níže

30.6. - 1.7.      úvodní kondiční cvičení

4.7. - 10.7.      intenzivní část kondiční přípravy

 

11.7.2022    Zahájení přípravy na sezonu 2022/2023                     

- tréninkový proces (11.-16.7.2022)

PO, ÚT, STŘ a PÁ     11.7.-15.7.    tréninkové jednotky

SO                               16.7.           Přátelské utkání PU1 FK Viktoria Žižkov

NE                               17.7.           Nástup na soustředění

 

17. - 22.7.2022   Letní soustředění                                                               

Ne     17.7.            2x tréninkové jednotky

PO    18.7.            3x tréninkové jednotky

ÚT    19.7.             3x               -"-

STŘ  20.7.             3x              -"-

ČT    21.7.             2x             -"-  + PU2 (přátelské utkání)

PÁ    22.7.             1x + pohovory s hráči              

 

 od 23.7.2022    Tréninkové jednotky dle plánu (Po, Út, Stř, Pá)          

 

Přátelské utkání:

16.7.           PU 1   Mratín           10:00 hod     FK Viktoria Žižkov U19

19.7.           PU 2   soustředění   17:00 hod    Trutnov

31.7.           PU 3   Mratín            10:00 hod    Česká Lípa

03.08.         PU 4   Brandýs n/L   17:30 hod    Střešovice U19

 

Individuální tréninkový plán FKNB U19 - léto 2022:

 Od 20.6. do 29.6. jiné doplňkové sporty – kolo, volejbal, tenis, plavání, pilates, jóga atd.

 Den č. 1 (čtvrtek 30.6.):

Rozehřátí: 3 min klus; různé abecední prvky, abys tělo připravil na zátěž (2 min abeceda + 3 min dynamický strečink)

Souvislý běh – střídat tempo po jednom kilometru (tempo: 1. km / 5:15-5:30 min, 2. km / 4:45-5:00 min = celkem uběhnout 8 km)

Minimálně 1 hodinu po běhu roller + strečink 15 min

 Den č. 2: (pátek 1.7.)

Rozehřátí: 3 min klus; různé abecední prvky, abys tělo připravil na zátěž (2 min abeceda + 3 min dynamický strečink)

Běh 1 km + 3 min pauza mezi jednotlivými běhy (tempo: 1 km pod 4 min = celkem uběhnout 4 km) – běh prováděj ideálně v rovinatém terénu

Nabíhané rovinky (5x) na 50 m – z klusu přes rychlý běh až posledních 10 m sprint, zpět chůze

Výklus 5 min

Minimálně 1 hodinu po běhu roller + strečink 15 min

 Den č. 3: (sobota 2.7.)

VOLNO

 Den č. 4: (neděle 3.7.)

VOLNO

 Den č. 5: (pondělí 4.7.)

Rozehřátí: 3 min klus; různé abecední prvky, abys tělo připravil na zátěž (2 min abeceda + 3 min dynamický strečink)

Běh 1 km + 3 min pauza mezi jednotlivými běhy (tempo: 1 km pod 4 min = celkem uběhnout 5 km) – běh prováděj ideálně v rovinatém terénu

Nabíhané rovinky (5x) na 80 m – z klusu přes rychlý běh až posledních 10 m sprint, zpět chůze

Výklus 5 min

Minimálně 1 hodinu po běhu roller + strečink 15 min

Den č.6: (úterý 5.7.)

60-90 min posilování – s vlastní vahou, fitko, pilates…. Zaměř se na celé tělo.

Den č.7 (středa 6.7.):

Rozehřátí: 3 min klus; různé abecední prvky, abys tělo připravil na zátěž (2 min abeceda + 3 min dynamický strečink)

Běh ve střídavém tempu (10 vteřin chůze – 10 vteřin klus – 10 vteřin běh na 80% maxima) – zopakovat 10x; 3 min pauza; znovu běh ve střídavém tempu zopakovat 8x; 3 min pauza; 10x sprint na 10 m (ideálně do mírného kopečku 3-4° sklon nebo rovina, IO mezi sprinty 1:10), 2 min pauza

Den č.8 (čtvrtek 7.7.):

VOLNO

 Den č.9 (pátek 8.7.):

Rozehřátí: 3 min klus; různé abecední prvky, abys tělo připravil na zátěž (2 min abeceda + 3 min dynamický strečink)

Souvislý běh – střídat tempo po jednom kilometru (tempo: 1. km / 5:00-5:15 min, 2. km / 4:30-4:45 min = celkem uběhnout 8 km)

Minimálně 1 hodinu po běhu roller + strečink 15 min

 Den č.10 (sobota 9.7.):

Rozehřátí: 3 min klus; různé abecední prvky, abys tělo připravil na zátěž (2 min abeceda + 3 min dynamický strečink)

Běh 1 km + 3 min pauza mezi jednotlivými běhy (tempo: 1 km pod 4 min = celkem uběhnout 6 km) – běh prováděj ideálně v rovinatém terénu

Nabíhané rovinky (5x) na 100 m–z klusu přes rychlý běh až posledních 10 m sprint, zpět chůze

Výklus 5 min

Minimálně 1 hodinu po běhu roller + strečink 15 min

 Den č.11 (neděle 10.7.):

VOLNO

 

Pondělí 11.7. první společná TJ