Tréninkový plán

 

TRÉNINKOVÝ PLÁN LEDEN 2022

Den Datum Čas Hřiště Program Poznámka
PO 10.1. 2022 18:30-20:00 NERA TRÉNINK  UMT
ÚT 11.1. 2022 18:00-19:00 BAZÉN 

POSILOVNA

O. Bejbl
ST 12.1. 2022 18:30-20:00 NERA TRÉNINK  UMT
ČT 13.1.2022      VOLNO  
14.1. 2022 18:30-20:00 NERA 

TRÉNINK

 UMT
SO 15.1. 2022     VOLNO  
NE 16.1. 2022 10:00   

NERATOVICE

UMT


FK MLADÁ BOLESLAV U17

 
PO 17.1. 2022  18:30-20:00 NERA  TRÉNINK UMT
ÚT 18.1. 2022  18:00-19:00 BAZÉN POSILOVNA O. Bejbl
ST 19.1. 2022  18.30  

NERATOVICE

UMT

BYŠICE

muži

UMT

ČT 20.1. 2022     VOLNO  
21.1. 2022 18.30-20:00 NERA  TRÉNINK UMT 
SO 22.1. 2022 10:00 

 NERATOVICE

UMT


MOTORLET

 ZRUŠENO 
NE 23.1. 2022     VOLNO  
PO 24.1. 2022 18.30-20.00  NERA

TRÉNINK

UMT
ÚT 25.1.2022  18.00-19:00  BAZÉN POSILOVNA O. Bejbl 
ST 26.1.2022  18.30-20.00  NERA  TRÉNINK  UMT 
ČT 27.1.2022      VOLNO  
28.1. 2022  18.30-20:00  NERA TRÉNINK  UMT
SO 29.1. 2022      VOLNO  
NE 30.1. 2022  13:00

ČESKÁ LÍPA

UMT 


ARSENAL ČESKÁ LÍPA

 
PO 31.1. 2022     VOLNO  

 

 

Individuální tréninkový proces (ITP)     ZIMA                             

11.12.2021. - 9.1.2022 - viz. plán ITP - zima a jiné doplňkové sporty – plavání, pilates, jóga atd.

 

 

 

 

Individuální tréninkový proces (ITP)    LÉTO                               

26.6. - 4.7.2021 - jiné doplňkové sporty – kolo, volejbal, tenis, plavání, pilates, jóga atd.

 

5.7. - 11.7.2021

Den č. 1 (pondělí 5.7.):

Rozehřátí: 3 min klus; různé abecední prvky, abys tělo připravil na zátěž (2 min abeceda + 3 min dynamický strečink)

Souvislý běh – střídat tempo po jednom kilometru (tempo: 1. km / 5:15-5:30 min, 2. km / 4:45-5:00 min = celkem uběhnout 8 km)

Minimálně 1 hodinu po běhu roller + strečink 15 min

 

Den č. 2:

Rozehřátí: 3 min klus; různé abecední prvky, abys tělo připravil na zátěž (2 min abeceda + 3 min dynamický strečink)

Běh 1 km + 3 min pauza mezi jednotlivými běhy (tempo: 1 km pod 4 min = celkem uběhnout 4 km) – běh prováděj ideálně v rovinatém terénu

Nabíhané rovinky (5x) na 50 m – z klusu přes rychlý běh až posledních 10 m sprint, zpět chůze

Výklus 5 min

Minimálně 1 hodinu po běhu roller + strečink 15 min

 

Den č. 3:

VOLNO

 

Den č. 4:

Rozehřátí: 3 min klus; různé abecední prvky, abys tělo připravil na zátěž (2 min abeceda + 3 min dynamický strečink)

Běh 1 km + 3 min pauza mezi jednotlivými běhy (tempo: 1 km pod 4 min = celkem uběhnout 5 km) – běh prováděj ideálně v rovinatém terénu

Nabíhané rovinky (5x) na 50 m – z klusu přes rychlý běh až posledních 10 m sprint, zpět chůze

Výklus 5 min

Minimálně 1 hodinu po běhu roller + strečink 15 min

 

Den č. 5:

Kruhový posilovací trénink dle videa

 

Den č.6:

Rozehřátí: 3 min klus; různé abecední prvky, abys tělo připravil na zátěž (2 min abeceda + 3 min dynamický strečink)

Běh ve střídavém tempu (10 vteřin chůze – 10 vteřin klus – 10 vteřin běh na 80% maxima) – zopakovat 10x; 3 min pauza; znovu běh ve střídavém tempu zopakovat 8x; 3 min pauza; 10x sprint na 10 m (ideálně do mírného kopečku 3-4° sklon nebo rovina, IO mezi sprinty 1:10), 2 min pauza

 

Den č.7 (neděle 11.7.):

VOLNO

 

Pondělí 12.7. první společná TJ

 

Zahájení přípravy na sezonu 2021/2022 od                     12.7.2021

- tréninkový proces (12.-17.7.2021)

 

Letní soustředění                                                                   18. - 23.7.2021

 

Treninkové jednotky dle plánu (Po, Út, Čt, Pá) od           26.7.2021